Palvelut

Brändäys

Brändäys? Meillä se on taidetta (ja vähän tiedettä). Me teemme brändistäsi sellaisen, että se jää ihmisten mieleen.
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys
Brändäys

Miten sinä erotut kilpailijoista?

Haastava kysymys heti näin alkuun: millainen auto sinun brändisi on tai millaisena sen haluaisit esimerkiksi näyttäytyvän?

Kaikki lähtee ideasta tarjota ihmisille jotain, mitä he tarvitsevat - tiedostavat he sitä itse tai eivät. Ja tässä astuu kuvaan brändäys - Se tarjoaa keskeisiä elementtejä yrityksen tai yhdistyksen identiteetin luomisessa ja vahvistamisessa.

Brändäyspalvelut

  • Brändin ilmeen suunnittelu
  • Logon ja värimaailman määrittely
  • Typografia ja graafiset elementit
  • Brändimateriaalien luominen
  • Brändin yhdenmukaisuuden varmistaminen

Miksi brändi on tärkeä osa menestystä?

Kilpailuetuna

Hyvin suunniteltu ja erottuva brändi auttaa erottamaan yrityksen kilpailijoistaan, erityisesti markkinoilla, joilla tuotteet ja palvelut ovat hyvin samanlaisia.

Luottamuksen rakentajana

Tunnettu ja luotettava brändi vetää puoleensa ihmisiä - niin asiakkaana kuin työntekijänä että työnhakijana. Lisäksi se lisää uskollisuutta.

Kohderyhmän sitouttajana

Brändin avulla yritykset voivat luoda tunnesiteen asiakkaisiin. Tämä auttaa rakentamaan pitkäaikaisia asiakassuhteita ja sitouttamaan kuluttajia.

Paikallisena ja halutessaan myös globaalissa tunnistettavuudessa

Digitaalinen aikakausi tarjoaa globaalit markkinat ja hyvin brändätyt yritykset voivat tavoittaa ja vakuuttaa yleisöjä eri puolilta maailmaa.

Arvolupausten ja tarkoituksen esiinmarssissa

Asiakkaat ja työntekijät arvostavat yrityksiä, joilla on selkeä arvolupaus ja tarkoitus. Brändi auttaa yrityksiä kommunikoimaan nämä arvot ja tekemään selväksi, miten ne vaikuttavat positiivisesti ympäristöön ja yhteiskuntaan.

Digitalisaation merkityksessä

Brändin on oltava tunnistettava ja vahva monissa eri kanavissa, erityisesti digitaalisessa ympäristössä, jossa me ihmiset vietämme osan ajastamme. Verkkonäkyvyys ja sosiaalinen media ovat siksi tärkeimpiä kontaktipisteitä nykyaikaisessa brändäyksessä.

Kuluttajien tiedonvälityksessä ja tiedostavuudessa

Nykyiset ja tulevat kuluttajat ovat paremmin informoituja ja tietoisempia valinnoistaan. Vahva brändi, joka kommunikoi aitoutta, vastuullisuutta ja asiakaskeskeisyyttä, menestyy siis todennäköisemmin heidän keskuudessaan.

Jatkuvan kasvun ja laajentumisen merkityksessä

Brändi antaa yritykselle mahdollisuuden laajentaa tuote- tai palveluvalikoimaa helposti. Tunnettu brändi voi lanseerata uusia tuotteita menestyksekkäästi, koska asiakkaat luottavat jo siihen, mitä brändi edustaa.

Brändi on siis enemmän kuin logo tai iskulause

Se on yhdistelmä kaikkia niitä elementtejä, jotka määrittävät, miten yritys nähdään, koetaan ja muistetaan.

Referenssien takana

Eemil Jussila

Web- & Graphic Designer
"Mainostoimistoalan yksisarvinen"

Teija Marie Jussila

Copywriter & Graphic Designer
"Kyky sanoittaa asiat houkuttelevasti ja ymmärrettävästi – ja laittaa AI töihin"